سایتی برای موبایل وکامپیوتر
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی کامل برای موبایل و کامپیوتر و آدرس sbdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نرم افزار Global Mapper 12.jpg

 

Global Mapper 12.01 يك نرم افزار سيستمي موقعيت ياب از طريق جي پي اس (GPS)  است. اين نرم افزار به شما امکان مسیریابی و مشاهده نقشه ها به صورت سه بعدی را می دهد. شما می توانید با استفاده از اين ابزار، نقشه ها را بصورت رایگان از ماهواره ها دانلود و ذخیره نمایید. امکان تعیین موقعیت مکانی شخص شما كه حامل دستگاه جی پی اس هستيد از دیگر قابلیت های اين نرم افزار است.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت تک موبایل دانلود نمائید.
 

 

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ سعیدبالاوندی ]

نرم افزار Auslogics System Information 2.1.0. copy.jpg

Auslogics System Information 2.1.0 این نرم افزار به شما کمک میکند تا اطلاعات شخصی مورد نظر خود را از بخش سخت افزار کامپیوترتان بدست آورید. تک موبایل با ارائه ی این نرم افزار به شما کمک میکند تا ریز ترین اطلاعات سخت افزار و هم چینین نرم افزاری در سیستم به شما نشان دهد.این یک نرم افزار مفید و کاربردی میباشد
 

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ سعیدبالاوندی ]

نرم افزار Auslogics System Information 2.1.0. copy.jpg

Auslogics System Information 2.1.0 این نرم افزار به شما کمک میکند تا اطلاعات شخصی مورد نظر خود را از بخش سخت افزار کامپیوترتان بدست آورید. تک موبایل با ارائه ی این نرم افزار به شما کمک میکند تا ریز ترین اطلاعات سخت افزار و هم چینین نرم افزاری در سیستم به شما نشان دهد.این یک نرم افزار مفید و کاربردی میباشد
 

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ سعیدبالاوندی ]

نرم افزارNokia Ovi Suite 3.1.975

 

نرم افزار Nokia Ovi Suite نرم افزاری برای انتقال فایل  بین گوشی نوکیا و کامپیوتر در PC  میباشد. با این نرم افزار میتوانید علاوه بر انتقال فایل به اصلاح دفترچه تلفن, کپی و یا اضافه کردن متن به متن های داخل گوشی, آپدیت کردن اطلاعات از جمله ایمیل های دریافتی ، خواندن SMS ، اتصال به اینترنت از طریق گوشی و .. اشاره کرد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت تک موبایل دانلود نمائید.
 

 

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:52 ] [ سعیدبالاوندی ]

  112dB Morgana VSTi v1.2.7.jpgنرم افزار

نرم افزار Morgana  یک کیبرد مجازی برای نواختن موسیقی در PC میباشد. کیفیت صدای بالا, راحتی کار, از ویژگی های این نسخه جدید نرم افزار میباشد.همچنین قادر به  نمونه برداری از  از ورودی های صوتی میزبان و یا از طریق تکنولوژی SampLink میباشد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت تک موبایل دانلود نمائید.
 

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:50 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 


معمولا بعد از مدتی از نصب ویندوز جدید سرعت و کیفیت آن کاهش می یابد و شما مجبور به عوض کردن آن می شوید. در این پست سایت تک موبایل با یک نرم افزار کاربردی که می تواند از عوض شدن ویندوز شما جلوگیری کند، در خدمت بازدید کنندگان گرامی هستیم. System Speed Boster نام نرم افزار می باشد که برای بهینه سازی ویندوز به شما کمک می کند. این برنامه قادر است تا با بهینه کردن ویندوز و تنظیمات ریجستری، سرعت ویندوز شما و همچنین سرعت اجرای بازی ها و برنامه ها را به خوبی افزایش دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و همچنین دارای حجم بسیاری کمی نیز می باشد. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این برنامه کاربردی را دانلود کنید.
 

 

                  
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:47 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 


اینترنت برخی از کاربران دارای پهنای باند بوده و کاربران مجبور هستند در ماه مقدار مشخص پهنای باند مصرف کنند. این دسته از کاربران باید مدیریت کاملی بر روی این پهنای باند خود داشته باشند تا بتوانند به طور صحیح آن را مصرف کنند. BW Meter نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت پهنای باند اینترنت می باشد. این برنامه بر خلاف سایر نرم افزار ها، می تواند آماری کاملا صحیح و درست در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار همچنین کنترل کاملی بر روی فایل های دریافت شده و ارسال شده دارد و به شما نشان می دهد از کدام سایت آن ها گرفته اید و یا به کجا می رسید. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار کاربردی را دانلود کنید.
 

 

                           
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:46 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 


حتما برای شما نیز پیش آمده است که در مواردی قصد خروج از خانه را داشته باشید، اما باید رایانه خود را روشن گذاشته باشید. به طور حتم شما خواستار این بوده اید که رایانه خود را بعد از انجام کار خاموش کنید اما نتوانسته اید. برنامه ShotDown Timer یک ابزار کاربردی می باشد که می تواند در چنین مواقعی به کمک شما بیاید. شما می توانید با برنامه ریزی کردن این نرم افزار، رایانه خود را در زمانی مشخص که به برنامه داده اید خاموش کنید. البته تنها قابلیت این نرم افزار خاموش کردن سیستم نیست چرا که می تواند سیستم شما ریستارت کند یا به حالت Hibernate در آورد. از سایر ویژگی های این برنامه می توان به Logoff و Standby کردن سیستم اشاره کرد.
 

 

                      
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:45 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 



بعد از مدتی از کار با رایانه احتمال این که فایل های تکراری داخل هارد دیسک شما باشند بسیار زیاد می باشد. به طور حتم جستجو در میان تمام فایل های داخل رایانه و پیدا کردن این فایل های تکراری به صورت دستی کاری ناممکن می باشد. نرم افزار Disc Space Fan برنامه ای قدرتمند می باشد که قادر است تا در سریع ترین زمان ممکن این عمل را برایتان انجام دهد. این نرم افزار می تواند فایل هایی که ضروری نیستند را شناسایی کرده و شما با حذف آنان به رایانه خود سرعت زیادی ببخشید. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار جستوجو دسته ای خاص از فایل ها برای مثال فقط فایل های صوتی می باشد که به کمک آن می توانید بفهمید که چه تعداد آهنگ صوتی در داخل رایانه شما قرار دارد. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار کاربردی را دانلود کنید.

 

 

             
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:44 ] [ سعیدبالاوندی ]

 
این بار قصد معرفی نرم افزار Majorware PDF to PowerPoint Converter را داریم که شما به وسیله آن قادر خواهید بود فایل های پی دی اف را به اسلایدر پاورپوینت تبدیل کنید. کار با نرم افزار ساده می باشد. امیدواریم مورد پسند واقع شود.

 

    



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:42 ] [ سعیدبالاوندی ]

 
در این پست برای شما عزیزان نرم افزاری به نام SysCheckUp را آماده کرده ایم. کار این نرم افزار بهینه سازی ویندوز می باشد و نرم افزار جستجو کرده مشکلاتی از قبیل از کار افتادن نوار وظیفه، ناپدید شدن آیکون های دسکتاپ، اخطارهای مختلف، عمل نکردن اتوران سی دی ها، وجود نقص در مشاهده برخی سایت ها، درست عمل نکردن چاپگر، اجرا نشدن برخی از فایل های صوتی و تصویری، نصب نشدن ویندوز را مشخص و برطرف کرده و کارایی ویندوز را بالا می برد. امیدواریم از این نرم افزار مفید لذت ببرید.

 

    


 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:41 ] [ سعیدبالاوندی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم استفاده ی مفید کرده باشید.
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سیستم موقعیت یاب با نرم افزار Global Mapper 12.01